2010. április 4., vasárnap

Fáradok, meg majd honlap

Ez idáig-sokáig úgy voltam vele, hogyha eljő a szünet, majd lesz időm és belehúzok a dalok készítésébe, de csütörtök hajnali három tájt mikor a következő dal eddig felvett részeit kezdtem fércelni, elém tárult a kép, hogy ezzel hihetetlen sok munka lesz. Ekkor úgy a kedvem is elment, hogy még mindig nem nyúltam hozzá. Ebből nem az jön, hogy nem szeretem csinálni, hanem hogy néha jó lenne, ha valaki rögzítene és rám csak a feljátszás hárulna, mint ahogy régen az Indicta idejében. Magammal szemben ez azért bosszantó, mert van jó néhány dal ötletem (szám szerint 8-10), amiből két-három elég jól ki van dolgozva. No, mindegy egyszer majd meg lesznek örökítve ezek is.
Lényeg, hogy rám tört a fáradtság, már nem tudom mikor aludtam utoljára egy igazán jót, amikor nem kellett semmi miatt problémázni, "hogy húú kelni kell, mert holnap ez+az lesz". Továbbá már alig várom, hogy az egyetem is véget érjen, mert a minden heti több zh és a sok beadandó program már a könyökömön jön ki. Szóval lehet még tolom kicsit a dalokat (EP-ét), majd meglátjuk mennyi energiám marad a robotika, mikrovezérlők és webtervezés beadandóim mellett. Most pedig megyek, mert még a webtervezés kötprogomnak a php-és részének a felét ma, vagyis éjszaka megszeretném csinálni.
Ja, jut eszembe, hamarosan egy tisztességes domain-es Rise of Day weboldal készül, de erről, majd egy következő bejegyzésben írok.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése