2011. június 1., szerda

Colin Hay

Régebben és mostanában is, ha időm engedi, akkor a youtube-on vagy a gugli-n szoktam keresgélni zenéket csak bizonyos kulcsszavakat beírva, hátha találok valami jót. Ilyen volt anno az Outback is, mondjuk őket pont a myspace fénykorában találtam a közösségi portálon. :D
A most következő előadót először Scrubs (magyarul Dokik) című sorozatban láttam-hallottam néhány epizódban és nagyon bejött a stílusa. Régóta csípem az ilyen egyszál gitáros-éneklős előadókat, zenéket, amik valamilyen szinten szerintem a country stílusra hajaznak. De ez csak szubjektív vélemény. Az emberünk Colin Hay. Jónéhány lemeze jelent meg, továbbá van egy bandája is melyikkel szintén adott már ki albumot. A leghíresebb darab ezek közül a Going Nowhere, erről a cd-ről voltak dalok a sorozatban is, és a Zach Braff által rendezett kitűnő filmben is.
Itt hallható két nóta a lemezről:
Ha esetleg valaki olvassa ezt a bejegyzést és ismer hasonló előadókat, akkor azokat szívesen fogaom a kommenteknél! :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése