2011. október 9., vasárnap

Volt egyszer egy Profundo...

A címben említett zenekart még 2007-2008 körül ismertem meg, mikor a Myspace a fénykorát élte és még javában az Indicta-val töltöttem az időmet. (akkor még azt sem tudtam, hogy van post-rock :D) Akkoriban nagyban ment a jelölgetés a sok "banda" között, így mi is rendszeresen jelölgettük őket és ők is ugyanígy tették ezt. Így valahogy felkeveredtem az oldalukra és meghallgattam őket.

Space-en nem sok dal volt fent, de a honlapjukról néhányat le lehetet tölteni ingyen. Igazából, ami megfogott a zenekarban, hogy nagyon jó gitártémák, valamit egy különleges hangú énekes lány (kinek stílusa nagyon egyedi a jó értelemben) szerepelt a csapatban. Ha jól tudom, konkrét lemezük nem jelent meg, de volt néhány demójuk. Egyébként tök érdekes, hogy anno azokat a dalokat, amiket letöltöttem a honlapról, most youtube-on már csak újabb hangszerelésű formában lehet hallani. Ez kicsit furcsa, mert már megszoktam a régieket, de azért ezek sem rosszak. :D Ilyen például a következő is:
Profundo - Magadban:
Mivel az Elmondanám című dalt csak élőben, a Számoltamot meg sehogy sem találtam, így alább elérhetővé tettem, remélem ebből nem lesz baj:
Profundo - Elmondanám:

Profundo - Számoltam:

Itt hallhatóak a stúdióverziós dalok:
Itt meg pár fellépés:

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése