2009. december 22., kedd

Dalszövegek (8. rész)

Megyénk egyik legjobb, sőt ha nem a legjobb alterzenekara az Mz/x. Régebben nagyon sokat hallgattam az első két lemezüket, de sajnos az elmúlt 4-5 évben nem sok mindent lehetett hallani felőlük. Viszont, ami lényeg, hogy a régóta készülődő lemezük hamarosan napvilágot lát.
Ezért is az egyik kedvenc dalom szövege tőlük:

Mz/x - Kevés

Kevés az, amit kaptam
A sorsom furcsa jeleit a lelkemen hordom
Mondom rég nem találom magam
De egyszer majd
A bajt elfelejtve élek
Félek nem állnak össze a képek
Szomorú szemmel nézlek Téged
A testedre gondolok

Ami hajt, ami éltet, mint 1 bélyeg
A nyelvem alatt kibaszottul éget
A lexebb szó a félre értett
Elpazarolt élet
A bajt elfelejtve élek
Félek nem állnak össze a képek
Szomorú szemmel nézlek Téged
A testedre gondolok

Lentről szólok Hozzád:
Kevés az, amit kaptam
Mint aki nem látta a sorsát
Egyedül maradtam

Mindig itt van minden hangban
Az, amit Tőled kaptam
Hogyha hallom minden fáj
Minden fáj!!!

A boldogság mulandó,
a fájdalom örök.

2 megjegyzés:

  1. Ez szomorú...ahogy Te szoktad mondani...:(

    VálaszTörlés
  2. Lehet szomorú, de ha hallod a dalt, akkor nem azon gondolkodsz, hogy milyen szomorkás, hanem, hogy egyben van. :)

    VálaszTörlés