2011. április 22., péntek

Koncert beszámoló

Hát nem is tudom, mit írjak, mert kiba*zott jó buli volt! A Velvet Stab-ra nem értem oda, mert 8-ig órám volt, bár ez nem nagy probléma, mert nem vagyok egy nagy Rise Against fan. Mikor megérkeztem az Idoru már javában nyomta muzsikát. Nem volt rossz, bár ez sem kifejezetten az én stílusom. Nem rossz a hangja az énekesnek, emlékszem anno, hogy egy megasztár elődöntőben hallottam egy Zoliband (Téglás Zoli zenekara az Ignite és a Pennywise mellett) dalt énekelt, ami nagyon jó volt. Ott kiesett, aztán jó darabig nem hallottam, majd csak mostanság mikor utána néztem az Idorunak. Közönségbarát zenekar nagyon, azt bírtam mikor az egyik gitáros az "akusztikus" nótájuknál megszólal: "Bocs, hogy ha elrontom!" :D
Nem sokkal később következett a The Southern Oracle (ex-SATEP). Ekkor már jelentős tömeg gyűlt össze, mint később kiderült, hogy kb. annyi, mint az este főzenekarára a Subscribe-ra. Amikor elkezdték, majd leszakadt a fejem, olyan brutális és intenzív volt az egész. Hihetetlen mennyire dinamikus. Már a második dalnál megindult a circle pit és talán csak két dalnál nem volt. (6-8 éve itthon ez elképzelhetetlen lett volna)
Ez a produkció nagyon egyben van. A legszimpatikusabb az volt, amikor Barna (az énekes) mondta, hogy mindenki induljon körbe-körbe, majd fogta magát lepattant a színpadról és a tömegben tett egy vagy két kört. :) Szerintem az este legátütőbb produkciója volt. Néhány éven belül szerintem egy külföldön is elismert nagy zenekar lesz a banda.
A negyedik fellépő a már említett Subscribe volt. Mivel ez a lemezbemutató turnéjuk egyik állomása, szinte csak új szerzeményeket játszottak (már bő egy hónapja megjelent a lemez, a szöveget is elég sokan tudták). Ami számomra furcsa volt, de ma már semmin sem lepődök meg, hogy nagyon sok kiscsaj volt, akik úgy öltöztek, mintha disco-ba jöttek volna. :D A lényeg, hogy a Subi elég populáris. A produkció jó volt, mondjuk számomra a tavaly tavaszi (szegedi) koncertjük élvezetesebb, nagyobb élményt nyújtó volt. Azért így is tomboltunk. :D Ja, jut eszembe, hogy a szinti a chill részeknél király volt, de zúzás közben nem mindig tetszett.
Végül a Till We Drop csapott a húrok közé, a sajnos már csekély hallgatóságnak.
Eljátszottak a nyár elején megjelenő nagylemezükről néhány dalt, meg a már eddig megjelent három szerzeményüket is. Ami egyből lejött, hogy élőben sokkal zúzósabb, mint a stúdió felvételeken, melyet nagy pozitívumként vettem tudomásul. :D Jó fej az énekes, sokat beszélt a közönséghez és bevonta dalokba. Jó kis banda ez. Örülök, hogy most már egyre több punk(pop)-metal zenekar alakul.(Rivals in the Fall, Hope the Last,...) Volt néhány negatívum is az este folyamán, például a hangosítás. A T.S.O.-nál a szólók nem hallatszódtak, a Subi-nál meg az ének volt halk.
Végezetül egy dolgot kiemelnék, ami tök jó volt, hogy Pete és Barna, majdnem minden zenekar produkciójában részt vett egy dal erejéig, ebből is látni, hogy jóban vannak a csapatok.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése