2011. április 30., szombat

Vad Magyarország

Nagyon szeretem a dokumentum/természet filmeket. Mondhatni gyűjtöm őket, rengeteg BBC, Michalel Palin, David Attenborough produkciót szereztem be. Mellesleg, ilyen filmekből vágtam össze az első Rise of Day videómat is. 28-ától játszanak Pesten egy magyar filmet (melynek előzetését az alábbiakban mellékeltem), mely stílusában Baraka képvilágára emlékeztet.
Az előzetesben látott jelenteket látva el sem hinné az ember, hogy ez egy hazai film, azt meg főleg nem, hogy itthon ilyen csodálatos helyek vannak.

Számomra nagy csalódás, hogy ma nincs értéke az ilyen filmeknek, mivel a nagyobb bevásárlóközpontokban 2-300 Ft-ért árulják őket, mert gondolom rajtam és néhány fanatikuson kívül a kutya sem viszi őket. Aki esetleg szeretne nézni néhány fantasztikus filmet, akkor figyelmébe ajánlom a Baraka - Világok arca, és a Mikrokozmosz és a Vándormadarak és az Otthonunk című alkotásokat. Az Otthonunkhoz annyit hozzáfűznék, hogy nagy kampány kísérte két éve, rengeteg országban egy időpontban mutatták be a televíziók, itthon például a Tv2.
Egyébként a youtube-on is külön oldala van, nagyon sok felirattal mellékelve.
Az fenti filmek mindegyike megtekinthető az alábbi linkeken (10-20 mp-es reklám után):

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése