2011. március 22., kedd

Bookmarks

Múlt kedden vagy szerdán megjelent az új Subscribe lemez! Meghallgattam, de már elsőre is gyengébbnek éreztem az előzőhöz képest.
Vártam volna egy csomó váltást ötletes zúzásokat, de sajnos ez most többé-kevésbé elmaradt. Nagyon sok chill out, már már ambient pihen a lemezen, ami nem lenne rossz,de a kemény részekben nincs meg az mint, ami régebben. Persze nem azt mondom, hogy rossz, de én többet vártam kicsit ennél. Más zenekaroknál is és itt is azt tapasztaltam, hogy ha nincs elég idő dolgozni a dalokon, akkor dzsi-dzsi-dzsis részekkel vannak telepakolva, nem pedig változatos témákkal.
Összességében nem rossz lemez ez, csak sokkal light-osabb, mint az előző.
Amit nagy pozitívumnak tartok a zenekar részéről, hogy az egész albumot a megjelenés napján felpakolták a hivatalos youtube oldalukra. (http://www.youtube.com/user/subvideofficial)
Mellesleg azért áprilisban lecsekkolom élőben is, hogy milyen.:)
Ja igen, a felvezetés amivel Szegeden küldik majd elég jónak ígérkezik: Till We Drop, The Southern Oracle, The Idoru. Az első kettő az elmúlt félévben igen nagy kedvencem lett.
Itt egy dal, ami biztos nagy kedvenc lesz mindenkinél:

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése