2011. augusztus 26., péntek

Videó készítés

Egy régebbi bejegyzésben már említettem, hogy az Under the Water "klipjét" dokumentumfilmekből ollóztam össze, de azt nem, hogy milyen folyamat is ez. Most, hogy készül az új dal és ahogy ígértem videó is lesz hozzá, már elkezdtem az anyagokat is gyűjteni.
Szintén említettem, hogy nem csak egy videó lesz, hanem kettő, mely nem konkrét témájú, hanem vegyes. Ehhez a videóhoz úgy szerzem az anyagokat, hogy mostanában (kb. féléve) mindig papírral és tollal ülök le filmet nézni, és ha találok egy nagyon jó jelenetet, akkor annak felírom a filmbéli idejét. A film befejeztével pedig kivagdosom ezeket. Már elég sok kis részlet összegyűlt a legkülönbözőbb filmekből, mint pl. a Predators vagy Biutiful. Az Under the... készítésénél annyi volt a különbség, hogy minden időpont mellé kijegyzeteltem, hogy hullámok vagy, hogy milyen állat van benne. (cápa stb.) Mellesleg ez egy hét intenzív filmnézést és éjszakai editálást jelentet.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése