2011. augusztus 15., hétfő

VSTI

Korábban már írtam, hogy milyen hangszereket használok(játszom), de arról nem volt szó, hogy milyen programokkal dolgozok.
Gitár: régebben sok különbözőt kapcsoltam pluginként, amire később rájöttem, hogy nem olyan jó dolog (elég meghallgatni a Go alone... dalait), így ma már ezt leredukáltám 2-3 programra. Jelenleg a Guitar Rig 3-at Twang amp-ot, valamint a GTR Waves 3-ast állítgatom. Persze mostanában is szereztem be újakat, de ezeket csak akkor vettem be, ha érdemesnek tartom. Ja, a basszushoz is Rig-et használok vagy csak szimplán EQ-t pakolok rá.
Zongorából(szinti) az Art Vista Virtual Grand Piano mellett tettem le a voksom, mert nagyon szép hangot produkál. A Rest in Peace-ben nem az előbb említett progi lett felhasználva, hanem kisebb freeware rhodes zongorák (MrRay73 Mark II, Lounge Lizard EP-3).
Dobnál az XLN Addictive Drums mellett tettem le a voksom, amit egyébként Félperc ajánlott. (a Go alone...-on még az EZDrummer-t püföltem)
Mellesleg minden programban meg vannak a jól bevált beállításaim(preset-ek), amiket a legtöbbször használok és ezek hallhatóak is a dalokban.
A felvételeket Cubase-ben végzem, egy EMU 0404 usb-és hangkártyán keresztül.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése