2009. november 24., kedd

Kedv vagy hangulat

Múltkor olvastam egy Félperc interjúban, hogy ő csak akkor tud jól dalt készíteni, ha szomorú. Nem tudom, hogy más is így van e vele, de én nálam ez nem ennek a függvénye, mert nekem csak az a lényeg, hogy legyen hozzá kedvem és az aznapi lustaság ne kapjon el. Bár az is lehet, hogy az ő dalai ezért olyan jók, én meg csak maradok továbbra is a gyengébb kategóriában. Mondjuk az biztos, hogy tehetség szempontjából nagyon el van árasztva. (én meg nem :) )
Mellesleg, nem rég beszéltem vele, mármint Félperc-cel és kilátásba helyeztünk egy közös számot.

6 megjegyzés:

  1. na ezeket az én meg nem kifejezéseket húzd ki gyorsan...!!!!!!!

    VálaszTörlés
  2. :D egyáltalán nemvagyok tehetségesebb nálad :P
    majd csinálunk vmi jó ütős számot, ok? \m/,

    VálaszTörlés
  3. Csak azt írtam, amit gondoltam, de azt látom sokak nem így gondolják. :D:D A közös dalhoz az ötletem meg van, csak feljátszani nincs időm, de vizsgaidőszak után ez lesz az első. :)

    VálaszTörlés
  4. Húúú..., mennyi komment! Mintha valami nagy híres blog lenne... :D:D:D

    VálaszTörlés