2009. november 2., hétfő

Zenésztársaim zenéi

Régebbi bejegyzésekben emlegettem már volt zenésztársaimat, de most be is mutatnám őket, meg hogy milyen zenét játszanak.
Ez első legyen Intrinsic Wave, azaz Halmos Gábor. Vele a kezdetek óta együtt zenéltem, az ő gitárján fogtam az első akkordjaimat. Ismeretségünk már több mint két évtizedes, mert eddig mindkét lakhelyünkön szomszédok voltunk. Ő is egy multi-instrumentális hobbi zenész. Az Indicta közben-után, főként az ambient, chill-out és hasonló könnyen hallgatható elektronikus műfajokban dolgozgatott. Ma már nagyon ritka, hogy zenél, sajnos a munkája miatt nincs ideje.
Itt a myspace címe: www.myspace.com/intrinsicwave
Továbbá, a www.mymusic.hu/intrinsicwave oldalról letölthető az összes dala, amit készített.
Másodikként "Sünci" Illés Sándor barátomról írnék. Vele 2007 tavaszán találkoztam először, mikor az Indictába bevettük szólógitáros posztra.
Ő, hozzám és Gáborhoz képest képzett zenésznek számít, mert eltöltött néhány évet a zeneiskolában, meg magántanárnál is. Műfajban két irányvonalat szeret, az egyik a GNR-féle Hard-Rock, a másik, pedig a klasszikus gitárzene. Szóló projektje is ez utóbbi stílusban indult. Euphorion néven rögzítettem neki egy 3 számos EP-ét, melyet itt meghallgathattok: www.myspace.com/euphorionmusici
Természetesen rengeteg további dala lenne neki is, de sajnos az időhiány miatt, neki sincs ideje már zenélni.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése