2009. november 17., kedd

Rise of Day fejlemények

Nos, mivel a múltkor írtam, hogy összeomlott a gépem, és néhány gitáreffekt beállításom oda veszett, melyek miatt a dalok csúszása várható, így a napokban gondolkodtam és úgy döntöttem, hogy hanyagolom ezt a két nótát, és egy olyan szerzeményt készítek, ami eddig még nem volt. Lényeg a lényegben, hogy egy teljesen zongorás, azaz csak zongorát használt dalt készítek. Ebben az évben ez biztos hallható lesz, de a másik és többi dalomat csak vizsgaidőszak után, azaz január végén, február elején fogom folytatni. Hamarosan hallható lesz egy preview is dalból, úgyhogy lehet figyelni a blogot.
Aki az alábbi kép alapján rájön a dal lehetséges címeire, valami személyes Rise of tárgyat kap. :)

2 megjegyzés:

  1. én is, én is...akarok személyes tárgyat. egy meggymagot..:)))

    VálaszTörlés
  2. Remélem tetszik a személyes tárgyad? Ha nem is meggymagos, de meggyszínű. :D Próbáld vele a Napkeltét, tudod Ta-Dadadam...... :D:D

    VálaszTörlés