2009. szeptember 28., hétfő

Én és a Post-rock

Mielőtt eljutottam ehhez a stílushoz, sokféle zenén keresztül vezetett az út. Mikor gitározni kezdtem a Tankcsapda jellegű rock, punk-rock zenéket hallgattam, és próbáltam játszani. Később az évek múlásával, kb. a Nakwada idejében már áttértem a keményebb műfajokhoz, mint például a Hardcore, Nu-metal, Extreme-metal. Ebben az időben abszolút kedvencem volt az Ektomorf és Soulfly.


Amikor belekezdtünk az Indictába, rengeteg világ- és folk zenét kezdtem hallgatni, persze a metál, akkor is konstans meghúzódott az új dallamok között. Post-rock-ot először 2007 decemberében hallottam. Vizsgaidőszak volt és általában hajnalig tanultam, miután már belefáradtam a tanulásba bekapcsoltam a tévét, kapcsolgattam a csatornák között, a VH1-on pont a Sigur Rós Saeglopur című dala ment. Felkaptam a fejem, hogy húú, de jó zene.

Egy-két nap múlva megmutattam Gábor barátomnak, nagyon tetszett neki, méghozzá annyira, hogy elkezdett netről ilyen zenéket hallgatni és beszerezni. Ezután mutatta meg az Explosion in the Sky-t, a Mono-t és a Mogwai-t, melyek hallatán mondtuk, hogy ez az én stílusom, mert régebben is voltak ilyesmi ötleteim. Azóta is ezt a stílust hallgatom a legtöbbet, bár mostanában sok post-core-t is, mely a punk és hardcore keveréke.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése