2009. szeptember 30., szerda

Videók

Az elmúlt pár évben nem sok videót készítettünk a zenélésről, mert ha próbálkoztunk is pl. fellépésen nem sikerült túl jó helyekre leraknunk a kamerát vagy a fényviszonyok voltak olyanok. Az elsőt melyen én, öcsém és Gábor munkálkodtunk poénból készítettük, bár ennek nem volt köze a mi zenénkhez. Új volt a kamera és kiakartuk próbálni mit lehetne kihozni belőle (2000 környékén). Ezt sikerült:


Később volt két kis videó (Indicta), az egyik szinte említésre sem méltó, mert olyan rövid (próba részlet). A másik már hosszabb volt, azt akartuk visszaadni, hogy milyenek a dalok felvételei. Ez nem volt rossz, bár dolgozhattunk volna még rajta.


A legfrissebb az én Rise of Day - Under the water-es...videóm. Ezt körülbelül egy hétig készítettem egy csomó dokumentumfilm és youtube videó összeollózásából. A filmeknél folyamatosan jegyzeteltem, hogy melyik jelent, hány másodperctől lenne jó. Szerintem megérte a sok aprólékos munkát belefeketetni.
Hamarosan új is lesz.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése