2009. szeptember 24., csütörtök

Hangszereim

Aria Stg-003 szériás szólógitár. Ez volt az első gitárom, szeretem, mert kényelmes, jól kézre áll. A dalaim nagy részét is ezzel rögzítem.
Ibanez GSR200 basszusgitár. Tavaly decemberben tettem rá szert, hogy a dalok feljátszásához ne kelljen kölcsön kérnem Ádám Stagg-jét. Egyébként aktív, és szerintem ár-érték arányban az egyik legjobb.
Ibanez TCY10 Tallman elektro-akusztikus gitár. Hangszereim közül ez a legprofibb és legértékesebb. A gitár kialakítása teljesen olyan, mint az Ibanez hasonló kategóriájú szólógitárjáé. Ezt a gitárt arra tervezték (úgy tudom :) ), hogy, aki elektromoson játszik, de nem akarja a bekötésével az időt tölteni, ezt gyorsan felkapva játszhat, mert fogásra teljesen olyan, mint egy elektromos.
Még van egy Yamaha C-30 belépő szintű klasszikus gitárom, mellyel tökéletesen meg vagyok elégedve, sokat nyüstöltem, és jól bírta-bírja a kiképzést. :)

Ennyit a gitárokról.
Továbbá van még egy festés nélküli bambusz didjeridoo-m, melyről nem sok mindent mondanék, mert a kép magáért beszél.
Mellesleg, PVC csőből is lehet didje-et készíteni, de erről majd egy későbbi posztban.

Az utolsó, ami hangszernek is készült, egy igazi Brazíliában vásárolt berimbao.

Továbbá vannak olyan "hangszerek", melyet csak én-mi használtunk annak, anno az Indictában, ilyenek például a bronz vázák (jól zengtek) vagy a recés gumicső, melyet matracpumpákon vagy a földalatti elektromos kábeleken találhattok meg. A kábelt az Indicta Fellegjáró című dalának elején használtuk, és szerintem hihetetlenül jó hangot lehet kicsikarni belőle.
Itt meghallgathatod:

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése