2009. szeptember 20., vasárnap

A kezdetek (1999-2003)

A zenés történetem 1999-ben kezdődött, mikor Gábor szomszédom megvette első klasszikus gitárját. Sokat lógtunk akkoriban együtt, és néha lehozta a gitárját is, amit oda adott, had próbáljam ki. Amikor a kezembe fogtam a gitárt, sokat szenvedtem az akkordok lefogásával, de nagyon megtetszett az egész és eldöntöttem, én is venni fogok egyet. Pár hónapra rá (2000 nyár elején), meg is vettem első gitáromat, mely nem klasszikus gitár volt, mint általában a kezdőké, hanem egy Aria elektromos gitár. Azért választottam az elektromosat, mert már akkoriban is rengeteg rock és metál zenét hallgattam és gondoltam a felesleges klasszikus témákat inkább kihagyom.(később ebből hátrányom is volt, de majd úgyis leírom)
Miután meg volt a gitár, minden nap a suli befejeztével napi 4-5 órát gyakoroltam, amíg nem sikerült valamit lefognom vagy eljátszanom, úgy ahogy azt illett.
Szép lassan eljutottam odáig, hogy voltak saját ötleteim (dalkezdemények), és elég önbizalmat érezzek ahhoz, hogy másokkal zenéljek nem csak egy magam itthon.
Ekkor kezdtem el kérdezgetni másokat, hogy majd csinálnék egy zenekart és lenne e kedvük zenélni. Sajnos nem sok jelentkező volt, mert senkinek sem volt komolyabb erősítője, meg megelégedtek azzal, hogy otthon gitározgatnak. Mindegy, a lényeg, hogy nem adtam fel.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése