2009. október 10., szombat

Stílusokról

Nem tudom ki, hogy van vele, de én jelenleg már nem tudom követni, hogy melyik zene (értem ezalatt az underground stílusokat, bár ma már a mainstream-et is rengeteg kategóriára osztják) milyen műfajba tartozik. Az internet és gyors kapcsolat teremtés révén napjainkban annyi előadó van (elérhető), hogy megszámolni sem lehet, és már nagyon sokan saját tag-ekel látják el a zenéiket, egyedi stílus címkéket kitalálva, amiről még előtte más nem is hallott. Persze ettől még nem biztos, hogy sokban különbözne más ismertebb stílusoktól. Szóval szerintem szubjektív, hogy mi mibe sorolható és hova tartozik.
Ha meghallgatok valamit, számomra nem az a lényeg, hogy mi a műfaja, hanem hogy legyen benne valami, ami megfog. Ezért szoktam, hallgatni hazai undergroud hiphop-ot vagy extreme metal-t is. Továbbá mindig hangoztatom, hogy nem szabad bezárkózni más irányzatok elől, mert mindig hallhat új és jó dolgokat az ember, melyről azt hitte, hogy nem is létezik.

2 megjegyzés:

  1. Nem vagy kirekesztő.:D Ez Pumukli hatása, akinek én súgtam fülébe a szavakat.;)De mennyire idegesítő az a több ezer zenekar a neten, ma már mindenki zenél, aki le tud fogni három akkordot. :))) Kevés az eredeti.

    VálaszTörlés
  2. Köszi, remélem nem is leszek továbbra sem kirekesztő. :D Igen, mondjuk én is ebbe a kategóriába tartozok, 3 akkordos embör :D :), mert még mindig nem vagyok jó, sokat kellene gyakorolnom, de legalább bevállalom. :D

    VálaszTörlés