2009. október 7., szerda

Véletlenek

Egy kicsit filozófiai jellegű bejegyzés következik. E témán is sokat szoktam gondolkodni, hogy vajon a véletlenek halmozott következménye a jelenlegi dolgaink állása, vagy netán van benne valami sorsszerűség. Jó kérdés? Szerintem soha nem fog kiderülni, de az is biztos, hogy ha én is nem váltok iskolát, nem kezdek zenekart szervezni, nem szólítom meg Robi dobosunkat, és nem kezdünk zenélni, akkor ma valószínű Rise of Day sem lenne. És sok embert meg sem ismertem volna. Egy szó, mint száz, elgondolkodtató téma, akinek van egy kis ideje, gondolja végig a kis történetét.

4 megjegyzés:

  1. Az események véletlen halmaza? Szerintem nincsenek véletlenek. A sorssal szemben is lehet cselekedni, vagy annak kedvezően.

    VálaszTörlés
  2. És szerinted biztos, hogy van sorsunk, ami előre meg van határozva? Mert az jó, hogy cselekedsz valamit, de lehet az a sorsod, hogy azt válaszd. :) Valamilyen szinten szerintem van véletlen, bár nem biztos, hogy az életünk alakulásával kapcsolatban. Pont egy tegnapi példa, tekertem a 3-as suli fele, és eszembe jutottak a gimis órák az iskola láttán (pont a fizika, meg a matek, mert olyan emlékezetesek voltak), és mit adj Isten ki jön velem szemben a következő utcán, pont Szilágyi tanár úr az egykori mat-fiz tanárunk.

    VálaszTörlés
  3. ez nem véletlen. ilyen nekem is sokszor volt már, hogy eszembe jutott egy ember és a következő sarkon megpillantottam. van ilyen. félelmetes.:) Rossz lenne, ha előre meghatározott sors szerint élnénk, de valami biztos adott, s az már mindenkitől függ, hogy azt mennyire használja ki.

    VálaszTörlés
  4. Szerintem ez a követező sarkos, akkor is csak véletlen. :D:D De majd szerdán kibeszéljük. :)

    VálaszTörlés